§ 1 Ceny i Usługi
Cena podana w potwierdzeniu rezerwacji jest wiążąca dla Gościa. Informacje o zakresie usług i ich cenach znajdują się również w potwierdzeniu rezerwacji.
§ 2 Potwierdzenie rezerwacji
Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty zadatku w wysokości 50 % lub 100% wartości rezerwacji do 5 dni od daty dokonania rezerwacji. Brak wpłaty w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji spowoduje jej automatyczne anulowanie. Pozostała kwota za rezerwację musi zostać wpłacona najpóźniej 30 dni przed planowanym przyjazdem. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie może skutkować anulowaniem rezerwacji bez zwrotu wcześniej wpłaconego zadatku.
W przypadku rezerwacji dokonanych na mniej niż 30 dni przed planowanym przyjazdem, wymagana jest pełna wpłata 100% wartości rezerwacji w terminie do 48 godzin od momentu dokonania rezerwacji. Brak wpłaty w wyznaczonym czasie skutkuje anulowaniem rezerwacji.
§ 3 Anulacja rezerwacji
Gość ma możliwość odwołania swojej rezerwacji w każdej chwili przed planowanym terminem przybycia. Aby anulować pobyt, należy wysłać wiadomość e-mail na adres: 4pory@post.pl
Decydujące znaczenie dla ustalenia momentu anulowania rezerwacji ma data i czas nadania wiadomości e-mail.
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości:
• 50 % wartości zarezerwowanego pobytu w przypadku rezygnacji powyżej 30 dni przed przyjazdem
• 100 % wartości zarezerwowanego pobytu w przypadku rezygnacji do 30 dni przed planowanym przyjazdem
Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłaconego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu. Na pozostałą część opłaty za rezygnację z pobytu (jeśli taka wystąpi) zostanie wystawiona odrębna faktura i przesłana na adres korespondencyjny Gościa.
W innych terminach niż wskazane powyżej nie jest możliwe anulowanie rezerwacji z uwagi na art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta.
W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją Obiektu.
§ 4 Reklamacje
Reklamacje dotyczące rezerwacji w Obiekcie Cztery Pory Roku można składać pisemnie (w recepcji, listem poleconym) lub drogą elektroniczną.
W reklamacji należy opisać wadę lub niezgodność usługi z umową, podać datę rezerwacji, numer rezerwacji oraz żądanie (np. zwrot kosztów, usunięcie wady, obniżenie ceny). Obiekt rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej złożenia. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.
Zasady rozpatrywania reklamacji w przypadku rezerwacji w obiekcie wypoczynkowym, w tym termin rozpatrzenia, wynikają z artykułu 561(5) Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
